RUKUN TETANGGA SAYA

Tuesday 8 November 2011

SEKALI LAGI HARAPAN DIA HARAPAN PALSU
















Dah lama diya tak masukkan entry baru kan?? hurmm..malam ni terdetik nak masukkan entry baru lepas2 layan feeling lagu2 jiwang kat laptop diya ni..tambah2 tadi diya ada ternampak something kat wall facebook someone ni...sedikit kecewa pun ada..memang la dah tak ada pape..tapi tipu sangat la kalau diya cakap diya dah tak sayang dia kan..tambah2 dia last love diya..setahun lebih nak dekat 2tahun tu dengan dia..tapi nak buat macam mana, dia pilih nak hidup dengan cara macam tu..diya lepaskan je la..honestly la diya memang still taruh harapan dan tunggu something yang different dari dia sebab dia janji nak berubah tapi bila fikir balik its nothing because its WASTE MY TIME..!! 6bulan diya 
perhatikan dia,tnya pasal dia kat member2 dia, family dia, saudara mara dia dan diya tak pernah putus asa tunggu dia, tapi dia still sama..tak ada something yang new..rupa2 nye apa yang diya buat tu  SIA-SIA!!..tapi kenapa dia tak habis2 bagi harapan kat diya???cakap still sayang la ape la...argghhhhh....!!!! dah, malas dah nak kusutkan kepala ni...!! untuk apa diya masih harapkan someone yang sia-siakan last love diya dan untuk apa pulak diya bagi peluang untuk someone yang mempermainkan first love diya,betul tak?? mungkin selama ni diya terlalu berlembut dengan diri sendiri and terlalu manjakan sangat hati dengan perasaan diya ni sebab tu la diya jadi macam ni..sekarang ni macam mana??? dah first love is played and last love is waste..so better diya tak payah terima love dari sapa2 la..sebab kalau diya terima love someone ni, diya nak bagi love apa kat dia??? nanti jadi macam tak bermakna pulak kan...lagi pun cukup2 la apa yang diya tanggung selama ni..nak buat apa cipta yang baru lagi..yang di tanggung ni pun tak tertanggung inikan pulak yang bakal ditanggung..ish Nauzubillah la..diya dah tak mampu...sebab diya tak sekuat dulu..sekarang ni denga  izin Tuhan, diya dah nekad tak nak fikir dah pasal semua t..cukup2 la ape yang diya tanggung selama ni..tak ada sapa yang nak ambil peduli...better diya hidup ngan family and kawan2 tu dah cukup untuk diya..
p/s : pada insan yang bergelar last love aku tu, aku harap ko happy ngan cara yg ko pilih..dan time kasih sangat2 la sebab dah berjaya jatuhkan aku dengan cinta dan harapan palsu ko tu ye...dua kali aku dah terkena,dengan izin Allah tak mungkin aku terkena untuk kali ketiga..pape pun aku dh maafkan ko..sikit dendam pun x ada kat ati aku ni..tapi satu je aku nak pesan, ckup2 la bg hrpan palsu kat aku..sebab dengan izin Allah lagi sekali, aku TAK MUNGKIN AKAN TERIMA  KO BALIK MACAM DULU..TAK MUNGKIN SAMA SEKALI.!!.aku dh ckup terlalu penat tunggu ko berubah..hasilnye adalah sia2..!!

TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

No comments: