RUKUN TETANGGA SAYA

Tuesday 3 January 2012

DIA ADALAH PILIHAN HATI DIYA NADIYA


Entry baru...!!! ah haa...apa cerita blogger2??? sihat??? apa,tak sihat???? jangan lupa ambil ubat ye..Nurse Diya nak rawat pun tak qualified lagi..tunggu bulan 6 nanti ye..baru boleh rawat orang..hehe...hurmmmm...tak tahu nak update entry pasal apa..just nak cerita serba sedikit aktiviti yang dah diya buat hari ni..balik je dari kelas tadi letak beg,tukar uniform then ambil laptop..nak tahu diya buat apa???? nak tengok cerita Ombak Rindu la...pinjam kat classmate tadi..orang lain dah habis feel dengan cerita tu, diya baru terhegeh2 nak tengok..ahhhh..peduli apa, janji dapat tengok sambil ditemani housemate Eina dan Zue....tutup langsir rumah, buka kipas no 5, bentangkan tilam kat ruang tamu,dan meniarap dengan housemate semata2 nak dapatkan feel jiwang sambil angin sepoi2 bahasa meniup ke ruang tamu rumah diya..lepas habis tengok, diya ulang, ulang dan ulang lagi tengok..sampai housemate cakap diya gila..hahahahaah.."abang rindukan izzah, rindu sangat2"...."mulai sekarang, izinkan abang jadi pelindung izzah..." wahhhhh...tangkap jiwang siot..hahahahaahaah..mula la nak mengelamun ni..addoiiiiii....sesak dah aku ni...kuat berangan betul la...berangan benda2 jiwang plak tu..nampak sangat minah jiwang karat....ah biarkan...! janji tak kacau sapa2 kan..kan..kan..???? hurmmm...sweet kan kalau dapat kebahagiaan macam tu..haaa...cakap pasal kebahagiaan ni, diya ada terbaca satu statement berbentuk dialog yang member diya post dekat wall dia yang buatkan diya tertarik sangat nak kongsi kat entry diya ni..nak tahu apa statement tu?? haaaaa jap2..give me 5minutes..nak try cari balik...jap tau.@#$%^^*(**&^^%$#..haaaaaaa..dah jumpa....diya post dekat bawah ni ye : -

boyfriend : saya rasa kena kita break skrg..

girlfriend : kenapa?awak tak sayang kat saya dah ke?

boyfriend : sebab saya sayang awklah saya kena break dgn awak..

girlfriend : jadi kenapa?

boyfriend : tiap2 hari awak call saya,msj saya,tanya khabar saya..tapi awak call tak mak awak tiap2 hari?

girlfriend : (diam)..

boyfriend : saya kesian dekat mak ayah awak..saya takpela.. couple ni dosa tp lelaki tanggung dosa dia sendiri..tapi awak tak..sebelum awak kahwin,mak & ayah awak akn tanggung dosa awak..awak tak kesian ke kat mak & ayah awak?awak call saya tiap2 hari sedangkan saya tak menanggung awak pun kecil2 dulu..mak ayah awak yg jaga awak sampai sekarang.

girlfriend : hurm..

boyfriend : awak tunggu saya boleh?kalau ada jodoh kita,saya akan kembali pada awak bila saya dah berjaya dan bila saya dah membentuk diri saya supaya saya layak membimbing awak dan kita boleh berpimpin tangan ke syurga ALLAH..INSYAALLAH..

girlfriend : mulanya saya susah nak terima tapi saya sedar saya mesti menyayangi ibu bapa saya dulu..terima kasih awak.

haaaaaa..nak tahu sebab apa diya menarik sangat dengan dialog ni??? sebabbbbbbb.........diya inginkan lelaki yang berperwatakkan macam dalam dialog tu la..sebab watak macam tu adalah PILIHAN HATI DIYA NADIYA...hurmmm..mudah-mudahan dapat la yang macam tu kan..berangan???? ahh..!! biarla...orang kata dari angan2 tu la jadi cita-cita kan??? so tak salah kalau diya nak berangan..weeekkkkkk.hahahahahhaha.....


OK, ENTRY TAMAT...ASSALAMUALAIKUM :)

TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

No comments: