RUKUN TETANGGA SAYA

Tuesday 28 February 2012

AKU DAPAT HADIAH DARI CIK BELALANG..!!!!


TaAdddAaAaAaAAa..........dengan rasminya baucer buku yang diya dapat dari kerajaan dah habis di guna pakai pada 25/2/2012..actually diya tak tahu nak beli buku apa..sebab diya dah nak habis belajar..nak beli buku nursing pun diya dah ada yang akak punya..so diya decide nak beli barang2 yang bukan untuk diya..kalau yang untuk diya pun yang penting2 je..hehehe..nak tahu diya beli barang apa dengan baucer tu?????? jap nak masukkan gambar.....

firsly ni barang2 anak2 buah diya..anak buah diya ade 16orang..tapi x beli sume la..anti bankrup la diya..hehe..so diya bg kat anak2 buah yg dh bsekolah je..


ni plak barang2 untuk laptop..aksesori laptop la lebih kurang..diya beli cooler, speaker, earfon and USB 4 ports...


ni barang2 kegunaan diya..buku word search di guna pakai waktu2 tengah boring..pen2 dengan text pad untuk kegunaan harian, small note untuk keperluan peribadi..hehe..and last one, buku untuk panduan hidup..berkaitan dengan solat, doa dan kiamat..dua2 buku tu dah habis baca :) mana x nya, lepas beli balik je rumah terus baca :)



taAaddAaAa......!! bukan pakai baucer diya tau..tapi guna yang mmber diya punye Eina a.k.a cik Belalang..dia x tau nak beli apa..so dia cakap, "ko ambil la nak ambik pe.." so dah orang pelawa kan, ape lagi..ambik la pe yang x sempat beli guna baucer diya 2..hehehehe..by the way THANKS A LOT CIK BELALANG....tapi ni bukan hadiah untuk besday aku coming so0n kan..kan??? yg besday mesti ko nak bagi hadiah lain kan..hehe..by the way suka sgt2 dapat pencil case baru, calculator baru, bag baru and yang penting buku yang ada surah2 al Quran yang selalu diya baca..lepas ni pergi praktikal bawak buku ni je la..senang..hehe..TQ2..




TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

1 comment:

amanina nasuha said...

hehehehhe....yea,,most welc0me...sahabat x kisah..hahah