RUKUN TETANGGA SAYA

Monday 11 July 2011

                           
setelah sekian lama aku terlibat dalam dunia chating fb, akhirnya hari ni aku dh deaktive akaun fb aku semata2 ngalah ngan beberapa org pompuan yg mula nak hacked aku kat fb...aku pun x tau nape dorang mrah sangat kat aku smpai mention nma aku kat wall dorang terang2...kuarkan kata2 kesat gunakan nma aku n ngata aku sesuka ati..nak kata aku amik pkwe dorang?? eee bukn jnis aku la..

komen2 dorang buatkan aku decide nak tukar nma dri diya nadiya ke nma baru yg lain..tp x sgka, ketidak puassan hati dorang x terhenti setakat 2..dorang still dpat cari aku n sruh org2 "sruhan" dorang add aku..aku x sbodoh 2 la nak apprve org2 sruhan ko!!..aku mlas nak besarkan cte sbb fkir dak satu tmpt..s0 aku decide agi skali deaktive kan aku nye fb untk smentra wktu smpai la kdaan kembali mcam biasa...dan mgkin gak aku xkan buka dah fb 2..and akan buka akaun fb baru...

biasala kan mnusia..pntang tgk orang bhgia skit..ane la dorang leh duk diam...bontot dh cam ade bisul...tp style aku senang je, kalu org dh mula kacau kbhagiaan aku, aku snang cite je, g mmpus r..aku mlas nak amik port....sbb....kalu aku amik port lain jdinye anti...agipun nak gduh2 sal bnda yg rmeh temeh cm 2, wat malu kaum hawa la weyh.....nak hipokrit pun x guna gak kan..so baik aku diam n cube bljar untk ngalah wlaupun cara 2 nyakitkan ati aku...

bak kata org, nak capai ssebuah kbhagiaan, kite kna bnyak bkorban..thats why aku bkorban skang..sbb aku nak dptkan beribu kbahagiaan akan dtang..stuju x ngan kata-kata aku ni????heheheh...
TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

No comments: