RUKUN TETANGGA SAYA

Saturday 20 August 2011

CIK DIYA NAK BERHENTI JADI NURSE???

Haaaa sah2 dh kan korang terkejut ngan tjuk entry aku ni kan??? btul la tu..aku dh bhenti study nurse and skang ni tengah keje  kat restoran steamboat yg terkemuka kat Shah Alam ngan Setapak..nape behenti??? bese la kan..aku ni bukan dri kalangan keluarga yg senang..s0 masalah kewangan tu mesti wujud la..semalam aku dh star keje..petang ni masuk agi..

Astaghfirullahalazimmmm.......x baik tipu-tipu bulan pose ni..sorry2..heheeh..aku ane la bleh bhenti study nurse..dh jadi jiwa aku kot pkrjaan nurse ni..pape pun jadi nurse tetap di hati ku..hahhaa...


Actually aku wat part time la..untuk pe??? utk cari duit lebih la..bnyak nak pakai duit r tahun akhir ni..mcm2 nak kna byar and beli..mlas nak nyusahkan mak aku sbb skang kan nak dekat raya..mesti mak and adik-beradik aku nak pakai bnyak duit..s0 aku x nak la nyusahkan diorang..thats why aku usaha cari duit sndri...tp diam2 dh la ye, sbb my mum x tau..just my sis sorang je yg tau...

Dah sush payah keje smlam baru aku tau ssah nak cari duit..letih tu mmg letih la, Tuhan je la yg tau.tp berbaloi sbb dpt duit..hehe..skurang-kurangnye aku ade usaha nak cari duit sndiri tanpa nyusahkan sape2 especially my mum..dan yg penting skang aku dh pndai hidup berdikari :)

Pencuri hati??? haaa..ckp sal encik pencuri hati aku ni...dia x suka aku wat part time..dia tkut aku sembhyang ntah ke mana, blajar ntah ke mana..pas tu dia ckp kalu aku kje sah2 dah x leh msj..haa btol sgt la tu..100% tepat..smalam keje start kol 6ptg smpai 1.30pagi, lgsung  xmsj dia..

Dia pun ape agi, wat ayat kesian dia r...boring xde spe teman la pe la..aku tau dia berat ati nak bgi aku keje..tp ending dia, dia bgi gak sbb aku x nak terima pertlongan dari dia and dia cya aku kje sbb ditemani ngan Eina..

Pada Encik Pencuri Hati aku tu : thanks sbb pham sya..utk smntara je kje ni..pape pun sorry sbb x dpt nak msj, col n tinggalkan awk sorang2 melayani perasaan boring.jgan nak mcam2 r spnjang sy x msj n col awk...(alamak terjiwang plak..ok la..ok la..nak stop..tkut kuar ayat tergeli lak..) hahahahahahaha...
TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

No comments: