RUKUN TETANGGA SAYA

Thursday 25 August 2011

SEKALI LAGI KECUNDANG DI TENGAH JALAN..!!

Tak boleh nak lelapkan mata bila fikirkan banyak perkara..hurmmm.....aku mengeluh sebab fikirkan jawapan pada satu persoalan ni...adakah pisang akan berbuah dua kali??? aku tak mampu nak jawab persoalan ni bila aku cube untuk pertahankan, lastly kecundang..betul la cakap orang, nak pertahankan sesebuah perhubungan tu bukannya senang kan??? kadang-kadang  bila kite cuba sedaya upaya untuk pertahankan, tapi pihak yang lagi satu cube ambil sambil lewa...tp kadang-kadang tu plak, bila dua2 pihak cuba untuk pertahankan, ade plak pihak lain yg cuba campur tangan...

huuurrrmmm...skali lagi aku mengeluh bila fikirkan hala tuju sesuatu perhubungan tu...orang kata pengalaman yang pernah jadi kat kite, akan buatkan kite lebih matang dalam mempertahankan hubungan yg akan datang..betul ke???? kalau betul kenapa hubungan aku kali ni kecundang sekali lagi???


Ya Allah sampai sebegini sekali Engkau duga aku???parut luka yg dulu masih lagi berdarah...untuk sekian kalinye, satu lagi parut telah di cipta...ya Allah pedihnye tak terkata..hanya aku yang dapat merasainye...Subhanallah...sakitnye kat ati ni x mampu lagi untuk aku tanggung sorang diri..kalau ape yg jadi ni sebagai balasan atas dosa-dosa yang pernah aku lakukan di muka bumi Mu ni, aku redha ya Allah....tabahkan hatiku, kuatkan imanku Ya Allah..amin.....
TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)