RUKUN TETANGGA SAYA

Tuesday 6 September 2011

BERAYA BERSAMA FAMILY TERSAYANG

Macam biasa dahulukan entry dengan Assalamualaikum w.b.t. pada semua member2 yang baca entry aku ni..semalam aku buat entry about my Pencuri Hati kan...hari ni aku nak story lak kenangan beraya ngan family tercinta aku..mlas nak cite pnjang2..just nak tunjuk gambar je kat korang..tp tak semua adik beradik ada..

ni aku ngan my love m0m...gmbar ni msa nak anta aku balik kL..smentara tue singgah dulu umah sepupu mak aku kat area kL.

ni abg aku abg Cu (Naim)ank ke 4..wife nma Amalina..ada dua ank..Loqman ngan Elisya..skang stay area Kajang..

ni la family besar aku..tp x semua ada..ada yg rya belah mertua..

 ni keluarga akk aku..kak Faizah, dia anak ke 3 dlm family..duk kat Klang
ada 4 orang ank Arif, Azam, Alia, Amal dan nma husband dia Zahrul

 ni lak akk aku, kak Fathiyah. anak ke 6 dlm family..diorang ni dua2 staff nurse.husband dia nma Azezan.ada dua anak, Aina Batrisyia & Airies Sofea.

 ni abg aku, abg cik (Khairuddin).anak kedua dalam family..wife dia nma Nana..ada dua anak, Irdina ngan Anisya.skang stay jaga mak aku kat kampung.

 haaa..yg ni semua anak2 laki ngan menantu2 mak aku..yang baju coklat gelap 2 abg aku,Amin..anak ke 8..dia skang stay kat Sarawak, kje TUDM..single agi tue, but available..hahahah..

 ni lak akk aku..kak Na (Nafisah).anak ke 7 dalam family.husband dia nma Kerol..stay kat Penang..ade sorang ank, Adam Rayyan.


TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

No comments: