RUKUN TETANGGA SAYA

Thursday 3 November 2011

AKU JUMPA DIA MALAM TADI


Entry kali ni diya nak senyum puas2 sambil ceritakan apa yang dah jadi malam tadi..nak tahu apa jadi??? hehehe...actually diya memang  tak sangka malam tadi diya pergi jumpa DIA..siapa??? haaa..nama orang tu diya terpaksa rahsiakan sebab nak jaga sensitiviti sesetengah pihak..wahhh.....mulanya diya saja je call dia sebab nak tanya khabar..sebab dah lama tak contact dengan dia..last contact masa  raya hari tu..dia wish selamat hari raya kat dia dan minta maaf, then dia hilang macam tu je..bila dah jumpa malam tadi, segala2 nya dia luahkan kat diya..rupanya dia hilangkan diri dari diya sebab dapat tahu diya couple dengan orang yang pernah rosakkan hubungan kami dulu.dia memang sakit hati sangat2 la bila dapat tahu pasal semua tu..tapi sekarang diya dah tak ada pape dengan mamat tu..thats why dia sudi datang jumpa diya sebelum diya pergi praktikal..memang tak dapat di nafikan la, diya happy sangat2 dapat duduk semeja dengan dia..borak2 dan gelak sama2..yang penting sempat lagi imbas kenangan masa bercinta zaman sekolah dulu2..dan sempat plak kitorang bergambar..siapa tangkap??? siapa lagi kalu bukan kawan diya seorang ni,,Eina..hehe..eh nak tahu tak dia cakap dengan mak diya tau..dah dia cabar sangat diya tepon mak kan, so apa lagi, diya call la mak..then dia cakap..haaa dia pun tak sangka boleh cakap dengan mak diya masa tu..sebab sebelum2 ni dia memang tak pernah nak cakap dengan mak diya kat tepon..so tu first time la tu...hurmmm...borak punye borak sambil dengar lagu2 jiwang, lagsung tak sedar jam dah pukul 3pagi..terkejut beruk kitorang...dia pun cakap nak anta diya ngan Eina balik sebab dah lewat sangat..so dia hantar sampai depan umah then dia drive balik..seriously diya happy sangat2 jumpa dia..sebab sebelum ni kalau jumpa dia, mesti ending nye kitorang bergaduh..tapi kali ni berbeza sangat2..terlalu berbeza la..kitorang selesa sangat2 jumpa malam tadi..eh entah2 kitorang ni FALLEN IN LOVE AGAIN kot....hahahhaahah...isshhh..impossible la..sebab kitorang sama2 dah fobia dengan hbungan cinta ni..masing2 dah decide nak single buat sementara waktu...apa2 pun kenangan jumpa dia malam tadi diya akan ingat sampai bila2..

p/s : thanks sangat2 sebab sudi datang jauh2 jumpa aku..x sangka malam tadi ko layan aku baik sangat2..berbeza ngan yg sbelum2 ni..dan thanks sangat2 sebab sudi share problem ko ngan aku..dan yg paling penting aku tharu sangat2 dengan msj yg ko anta kat aku kol 5.30pagi tdi..aku akn simpan msj tu smpai bila :) gambr2 yg kite tgkap malam tadi pun aku akn simpan lelok..sejujur-jujurnye dan sumpah aku happy sangat2 lepak ngan ko malam tadi...harap saat2 mcm tu akan berulang lagi..hahahahah..


TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

No comments: