RUKUN TETANGGA SAYA

Monday 16 April 2012

ADAKAH GAMBAR MENCERITAKAN SEGALA-GALANYA???




I love photos because they never change EVEN when the person in it changes...

kalau korang tengok gambar ni apa yang bermain kat fikiran korang dan apa yang korang fikirkan??? mesti fikir aku dah berbaik dengan dia ni kan?? ni spe??? ni la mamat berlainan kutub yang aku pernah cerita kat entry sebelum2 ni....aku keluar dengan dia atas dasar seorang kawan dan tak lebih dari tu..kitorang keluar bertiga..sorang lagi member aku zira follow..mak bimbing aku akan berputik cinta balik dengan dia..bukan mak je risau, member2 and abang angkat aku pun risau..termasuk jugak dengan diri aku sendiri..actually member2 ramai jugak yang support aku and setuju kalau aku berbalik dengan dia semula...member2 mintak aku bagi dia peluang..bukan je member aku, member dia pun setuju kalau kami berbaik balik macam dulu termasuk jugak dengan mak and sepupu2 dia..tapi kami je yang tak nak..aku tak nak, dan mungkin dia pun xnak..sebab kitorang tak nak kesilapan yang sama akan berulang kembali...lagipun aku dah tak boleh fallen in love dengan dia kot.. kenapa tak boleh jatuh cinta balik?????? of course tak boleh sebab dia dah jumpa pengganti aku..kalau dia dah pilih perempuan tu sebagai pengganti aku, thats mean pompuan tu lebih segala-galanya dari aku...yup....memang aku still lagi sayangkan dia, still jeles kalau tengok dia dengan pompuan lain dan dia pun penah cakap benda yang sma kat aku..jeles tengok aku ada laki lain atau rapat engan member2 dia,tapi bila fikir kan balik, aku dengan dia dah lama berakhir..kisah kami dah lama terkubur dan dah jadi kenangan silam dah pun..so buat apa nak cipta kenangan yang baru dan yang sama..betul tak??? dia boleh buka pintu hati dia cari pengganti aku, kenapa tak aku???? haiiissshhh macam tak tahu plak..laki kalau putus cinta nak cari pengganti sekelip mata je kan..tapi kalau pompuan tak tahu nak cakap la...maklumla pompuan ni kan kalau dah setia tu, setia sangat..kalau dah sayang tu emm...susah la nak tafsir...by the way gambr yang kat atas tu tak ada apa-apa makna pun..tu cuma gambar dua orang insan yang cuba untuk menjalinkan satu hubungan yang dinamakan sebagai "KAWAN"...samada hubungan kami betul2 akan berakhir sebagai kawan atau sebaliknya, itu hanya la rahsia Allah...aku sebagai hamba DIA hanya mampu mengikuti aliran waktu yang membawa aku ke masa depan yang dah tertulis di Luh Mahfuz....Semoga Tuhan berikan kami petunjuk di mana sebenarnya penghujung hubungan cinta kami..amin....

Never go back to an old love
Because it's like reading a book over and over again when you already know how it ends...




TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

No comments: