RUKUN TETANGGA SAYA

Monday, 20 June 2011

SEGALA-GALANYE BARU

pagi tdi register sem baru.. sem 5 tahun ke-3..
segala-galanye baru...
kelas baru, tempat duduk baru, peraturan baru, leader baru, lecturer baru
n semunye la baru...
dan yg pnting aku dh mula buka buka baru :)
bukan buku nota la weyh...!! buku nota mmg la kna tkar yg baru..sbb yg sem sblum ni dh hbis aku c0nteng..hahahah....
maksud aku buku baru 2, buku kehidupan perjalanan hidup aku tnpa bnyak watak...
ala korang tau kot watak2 yg aku mksdkan 2...
pe yg dh jadi sbelum2 ni aku dh malas nak fikir..nak st0p setakat 2 je...
just focus untk exam Lembaga Jururawat Malaysia (LJM) coming S0on...
lagi setahun aku dh nak graduate..
bulan 6 tahun depan hbis la...
s0 msih pnjang agi perjanan hidup aku pasni...
smpai bila aku nak ratapi tangisan yg x bawa pape keuntungan ni kan???
pe yg aku fikir dan nak capai skang, cita2 aku yg dri kecik ni STAFF NURSE
dan................................................................................................................
ehem-ehem........gelak lak korang ni...kalu ehem2 2 pkwe la ek..pe r korang ni..
fikiran kont0t..hahahahahah...
ehem-ehem 2 anti la aku menti0n pe bnda ek..


TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

2 comments:

Mr.Bun and Mrs.Gem said...

kawan baru tak ?? erm,, nak tny, mcm mane nak buat doraemon tu ?

diya said...

ko klik je gmbr doraemon 2..anti ko akn tau nak wat cmne..