RUKUN TETANGGA SAYA

Thursday 4 August 2011

KEINGINANKU TELAH DITUNAIKAN

Alhamdulillah keinginanku telah tertunai..aku baru je pas siap post entry baru sal keinginan nak makan lompat tikam....selang je bape minit mmber aku Nadia Mastura ngan buah ati dia dtg anta kat aku....maaakkkk aiiii ase nak lompat2 je smbil tikam sume org bila dpt tau...

nikmatnye la makan lompat tikam 2...smpai je kat umah, aku x pndang kiri kanan dh, terus sebat makan tanpa menghiraukan org di sekeliling...puasa???? hehehehe...besela pompuan kan ade time bleh pose, ade time cuuutiiii......

habis licin aku belasah lompat tikam 2 smpai x tinggal sikit pun sisa dlm tapaware 2...aku ade gak la pelawa mmber aku yg sma2 cuutiii ngan aku ni...dia tolak permintaan aku...aku ase dia pun takut nak time pelawaan aku sbb tgok gaya aku makan rakus giler r..hahahahahahaah...2 thun beb x makan..ane x rakusnye....

pape pun thanks sgt2 kat NUR NADIA 
MASTURA ngan buah hatinye HAZIQ yg sudi tunaikan keinginanku itu.....

                                                         sebelum makan


                                                       semasa dituangkan kuah nye


selesai...errrrgggggg..Alhamdulillah....


TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

2 comments:

dedetea66 said...

woww nice blog,saya sudah follow,,be a my follower,,ok

Diya Nadiya said...

thanks a lot k...i also be your follower now :0