RUKUN TETANGGA SAYA

Sunday 16 October 2011

IM HAPPY IN MY WAY NOW

Assalamualaikum w.b.t..

Macam yang dh aku jnjikan yang aku akan masukkan entry baru kalu ada something happen jadi kat aku...for this time, aku just nak mention serba sedikit pasal hubungan cinta aku yang baru je kecundang sebentar tadi....kenapa????? ala rilex la..sedangkan hubungan suami isteri pun boleh bercerai berai, inikan plak boyfriend and girlfriend kan..lagipun kitorang decide untuk clash sebab ada alasan tersendiri yang hanya kitorang je tahu..lagipun better kitorang buat keputusan untuk buat haluan hidup masing-masing daripada dua2 hati terseksa.untk ape tipu diri sendiri dan orang lain betol x?? dia x bahagia aku pun x bhagia..so ni je jalan terbaik untuk kitorang..yang penting kitorang couple cara elok and clash cara elok kot..hahahahahahahah.....dan yang penting tak ada pihak ketiga, keempat mahupun ke 18.....pengalaman banyak matangkan aku dalam banyak perkara...macam sekarang ni la..thanks God sebab sentiasa kuatkan hati hamba Mu yg kerdil ni...k la xnak cakap panjang lebar sebab x nak besarkan hal..lagipun kite ni hanya rancang, yg tentukan DIA..dh xde jodoh kan, so x plu ribut2..hahaaha....dan jgn spe2 pun tnya kenpa sume ni jadi ek..sebab aku nak zip mulut rapat2..lepas je aku post entry ni aku dh xnak buka pape cite sal ni dh..ok...pape pun just boleh bagi conclusion dalam apa yang dh jadi ni dengan satu perkataan je, "  FUN..!!!"

note : now im happy in my way and my life..skang aku hnya nak jadi a good person hnya kerana Allah,family dan diri aku sndri tanpa terikat dengan kata2 atau jnji2 dari mana2 manusia...lantak la orang nak ckp apa, aku tetap aku..yg hidup dengan membekalkan saki baki iman yg masih ada kat dada ni..

TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

No comments: