RUKUN TETANGGA SAYA

Thursday 6 October 2011

KERANA CUAI AKU HAMPIR MAUT

Assalamualaikum..w.b.t..

lepas baca tajuk tu mesti korang tertanya-tanya kan apa la kecuaian aku sampai nak hampir maut tu...apa yg jadi kat aku ni memang la tak berapa series..tp bila di fikirkan balik bahaya jugak..sebab melibatkan nyawa aku...benda ni jadi semalam masa aku ngan member aku Eina balik dari kelas..lepas balik kelas kitorang plan nak pergi tengok skrin protecter untuk phone..tapi x jadi sebab yang ada kat kedai tu x macam yang kitorang nk..masa on the way balik hujan lebat..nasib baik ada payung..tu pun payung pinjam dari classmate..masa tengah2 jalan, camne tah kitorang boleh x perasan ade kereta nak masuk kwasan kondo tu, terus straight kat ktorang...sikit je lagi nak rempuh kaki aku..yg pliknye,kereta tu x hon lgsung kat ktorang...kalu aku jalan laju sikit masa tu, memang aku kena lenyek kat kaki..
kecuaian kedua yang aku dah buat baru je tadi..masa balik kelas..masa tu dh masuk kwasan kondo dh..aku dok bergurau2 ngan member aku..aku pusing je belakang ade sebiji kereta nak masuk parking..terkejut giler aku..driver tu boleh buat x tau je..hon aku pun x..terkesima skejap aku masa tu..rasa mcam nak tercabut jantung...nasib baik masa tu ade dua orang member jerit panggil nama aku..kalau x, aku rasa hbis kat situ jugak aku..sampai skang rasa agi ni..cuak gile r..
lepas ni ape plak la kecuaian ketiga yang bakal aku buat..entah2 yg ketiga ni aku dh x selamat kot macam mna aku slamat msa kecuaian pertma ngan kedua tadi...hurrmmmmm.....

TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

No comments: