RUKUN TETANGGA SAYA

Monday 8 August 2011

KEHADIRAN ENTITI DI JARI MANISKU!!!

memandangkan aku x tau nak wat entry sal pe, msa aku tgh dok syok2 taip, aku terjeling jari jemari aku yg montel2 ni sedang bergerak2 menaip..eh...pe merah2 ni??? ha ni la entiti yg aku mksudkan...mesti tertanya2 kan pe entiti yg aku mksudkan 2..adakah ia hantu?? makhluk halus?? eh x kan la ade kot bulan2 pose ni...xkan la antu nak bgayut kat jari montel aku ni kot....actually aku pun x tau pe dh jadi ngan jari mnis aku ni...mgkin allergik sama kot..sbb aku ni bnyak sangat allergik ngan brang n makanan..silap makan je, mau berubah wajah...dia bleh bertukar wajah~ ~ ~ ~(soundtrack cite senario xxray..)..haa kan dh start nyanyi..aku pantang kalu nyanyi2 ni wlaupun suara sesedap sup bunjut adabi..hahahah...actually bengkak merah ni jadi pas aku pakai cincin Zhulian ari 2 kot?? (maklumla, nak beli emas, x mmpu agi..hahah)..tp pas aku sapu ubat dh ok dh ari 2..slah aku gak kot..sbb baru je nak ok, aku pkai lak cincn silver..nah ko...ni makannye..naik blik bengkak..bertmbah montel la jari aku ni...gatal????? emm jgn tnya la...ase nak geser je jari aku ni kat jalan raya...tambh2 pas kena air sabun msa bsuh baju ngan pnggan..peerrggghhhh..memang seenak mkan kurma yusof taiyob la...pendekkan cite, korang tgk sndri la pe dh jdi kat jari manis aku yg montel ni..heheehe




ce tgk ni....x nmpak??? ok2..tgk gmbar bwah lak...
 .
.
.
.
.
.
ha nmpak x???x  bape jeles...?? ngade r korang ni..tgk gmbr bwah ni lak..
.
.
.
.
.
.
nah ko..nak sgt...mesti nmpak kan??? ape?? x nmpak gak...
senang2 potong la jari aku ni, bwak letak bwah mikroskop..biar aku xde jari..aku rela demi nak puaskan ati korang....hahahahahaha

kesimpulannye, aku ni allergik pada zhulian, silver cikai dan barangan2 yg cetak rompak..hahahhaha....pasni nak try pakai emas plak la...ane r tau jari brubah jadi cun melucun cam Juliana Evans ke..toink..toink..toink..
TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

No comments: