RUKUN TETANGGA SAYA

Tuesday 27 September 2011

PEMERGIAN MOHD NOR HAFIZIE MOHD NAN

Assalamualaikum...
tengah leka mendengar pengajaran dari lecturer Islamic Study, tiba-tiba handphone aku vibrate..tengok2 ade calling dari Pencuri Hati aku...aku angkat, tp x sempat nak cakap lma sebab line x clear.then dapat msj dari Addy dia ckp kawan aku meninggal sebab lemas kat sungai..Hafizi..member yg pernah aku rapat satu ketika dulu masa Form 3 kat SMKJ12 telah pergi wat selama-lamanye disebabkan mati lemas kat sungai Arau..mulanye aku kurang pasti ngan msj tu..then aku terus call Addy.
.kebetulan ustazah bagi take 5..aku pun pergi la toilet call Addy balik..Addy ckp nak tau lebih detail call mmber2 lain..aku nak call cmne kalu no member2 sume kat no lma aku..pas je balik kelas, aku terus on no lma..member aku Anis call..dia cite sumenye kat aku..Innalillahiwainnailaihirojiun.....dalam fikiran aku hanya fikirkan satu...iaitu, pemergiaan arwah Amy bberapa bulan yg lepas masih bermain kat fkiran aku..hari ni dpat lagi satu berita pmergian kwan yg boleh dikatakan rpat satu ketika dulu.tp pe yg aku tahu, ade mmber2 cakap, Fizie belum dijumpai lagi..maklumat ni dapat dari adik Fizie sndiri...ade lak yg cakap mayat Fizie dh djumpai..sejauh mna kebenaran cerita ni, sama-samala kite berdoa semoga Fizie dijumpai...

mgkin aku x rapat ngan arwah mcam mmber2 lain..tp dulu arwah pernah jgak share sikit2 problem arwah ngan aku especially pasal kesihatan arwah..di sebabkan ade sedikit salah faham, aku ngan arwah dah mula jadi renggang..tp aku still anggap arwah kawan aku thats why sampai skang aku masih agi simpan kad yg dia penah bgi kat aku masa Form 3 dlu...

ni gambar aku amik dari Berita Harian Online.pe yg aku tahu, arwah lemas semasa nak perbetulkan enjin boat kawalan jauh yg terbalik kat Sungai Arau sebelum di hanyutkan arus deras..

ni la kad yg aku mksdkan tu...smpai skang aku still agi simpan..(bhgian belakang kad)

 (bahagian depan kad)

aku tau ko x dapat bace ape yg aku tulis ni Fizie, tp pape pun, aku nak mintak maaf kalau2 pernah sakitkan hati ko sepanjang persahabatan kite..segala salah faham yg jadi antara kite dulu, aku dh pun lupakan..
MAAFKAN AKU  Mohd Nor Hafizie Mohd Nan 

TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

1 comment:

Murni Delights said...

takziah semoga arwah ditempatkan org2 yang beriman..