RUKUN TETANGGA SAYA

Friday, 17 June 2011

SEBELUM HEMBUSKAN NAFAS YG TERAKHIR...

hari ni saya g tempat2 yg selalu kite dating...
niat hati sya nak jmpe awk sbb nak smpaikan ssuatu yg pnting kat awk..
mula2 sy pergi mall tempt kite penah tgk wyang dlu2..
sy cari awk kat setiap tngkat smpai kat tempat parking..
tp awk xde..


sya pergi kat tmpt kite penah jlan2,tepi laut...
rmai sngat2 org kat situ..
sya mengharapkan slah sorang dri yg rmai 2 awk,
tp awk xde...
sy lalu setiap jlan yg awk pernah bawa sy jlan2 dlu...
sy buka tngkap kete sluas2 nye..
semata2 nak cri awk..sy tkut terlepas pndang...
tp awk tetap juga xde....
dh 3hari sy cri awk..dh merata tempat sy g, tp x jmpe gak awk..
sy dh xde msa ni..hari ke 4 sy dh nak pergi....
setiap hari sy tggu pggilan dri awk..
sy nak kol awk, tp awk dh tukar no..
handphone 24jam kat tngan sy..
sbb sy takut bila awk kol sy anti, sy x perasan...
tp penantian sy sia2...awk x tepon pun sya...
awk dh lupa sy ye??? atau awk dh ada pengganti sy????
tp awk jnji ngn sya xkan lupakan sy smpai bila2..
dan akan dtang cari sya satu ari anti...
sya tggu dan tggu,,,awk x cari sy pun
tp bila sy cari awk, awk plak yg x mncul2
awk tipu sy ye.....
awk.......awk pergi mna ni..??
kecewa nye sy x dpt jmpe awk...
sya btul2 nak jmpe awk wat kli terakhir sblum terlambt...
sebab lepas ni sy dh x bleh dekat ngan awk..
sya kna pergi jauh..jauh sangat2 dari awk...
xpe la awk..sy dpt ase awk dh bhgia skrang ngan pengganti sy..
sy x mrahkan awk..dendam ape tah lagi..
yg penting awk bhgia, 2 dh ckup utk buatkan sy tersenyum..
awk..... sbenarnye sya nak bgtau awk yg sya sakit.....
sy dh x boleh hidup lma...
kalu bleh sy nak jmpe awk sblum sya hembuskan nafas sya buat kali terakhir..
sya nak tgok muka awk puas2..
sy nak tngok muka org yg penah sy syg...
tp kecewanye sy....sy x bjya cari awk...awk kat mna ni..??
satu hari anti, kalu awk terbaca apa yg sy tulis ni, mgkin msa 2 sya dh xde kat dunia ni...
pe yg sy harap, awk halalkan sume yg awk dh bg kat sy dan maafkan sy ye..
sbb sy nak pergi kat sna ngan senyuman bukannye seksaan...
dan sy hrap juga awk tnaikan jnji awk kat sya ye..jnji yg awk nak berubah...
awk.....sy pergi dulu ye...awk jgn lupa doakan sy tau dan sedekahkan Al.Fatihah kat kubur sy anti..
sy syangkan awk sgt2 dan sy dh maafkan segala kesalahan yg awk penah wat kt sy slama ni..

tlong bhagiakan pompuan 2 dan jgn sia2 kan dia mcm mna awk penah sia2 kan kesetiaan, kasih syang, pengorbanan dan cinta sy dulu.... salam kerinduan dri syg buat abg.....








.



TQ sebab sudi baca entry cik diya. Jgn lupa like and share ok :)

2 comments:

Mr.Bun and Mrs.Gem said...

menyayat hati . nanes woo baca .

diya said...

ah konon ko....so pe reaksi n pndangan ko pas bca kisah ni????